Είναι γνωστή η αφθονία των στατιστικών στοιχείων που προσφέρονται από την παρουσία των εταιρειών στο διαδίκτυο: πόσοι είναι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας κάθε ημέρα, εβδομάδα, μήνα ή έτος, πόσους οπαδούς έχετε, πόσα e-mail συνδρομητών έχετε και πολλά άλλα.

Τώρα φανταστείτε ότι μπορείτε να παρακολουθείτε την αλληλεπίδραση κάθε μεμονωμένου επισκέπτη από την πρώτη σύνδεση με την ιστοσελίδα σας ή την εφαρμογή σας ή την παρουσία σας στα social media. Πώς θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τις πληροφορίες που αποκτήθηκαν μέσω αυτού του είδους της παρακολούθησης έτσι ώστε να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα του marketing και των πωλήσεών σας;

Λοιπόν σταματήστε να φαντάζεστε και απλώς αρχίστε να το κάνετε, με την εφαρμογή ενός συστήματος CLM (Closed-Loop Marketing) / MCM (Multi-Channel Marketing)

Στρατηγική CLM

  • Σχετικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο
    Χρήση διαδραστικών παρουσιάσεων (e-detailing), Μεταφορά του σωστού μηνύματος για κάθε κοινό-στόχο. Απόδοση προστιθέμενης αξίας στην επικοινωνία
  • Aνατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο (Real-time feedback)
    Συλλογή των σχολίων των πελατών (ιατρών, φαρμακοποιών, ασθενών). Συλλογή KPIs και συγχρονισμός με CRM. Τα δεδομένα συλλέγονται αυτόματα στο παρασκήνιο χωρίς καμία διαστρέβλωση.
  • Αποσαφηνισμένο χρονοδιάγραμμα εργασιών και ρόλων
    Διαχείριση της πρόσβασης σε CRM και στην εφαρμογή μέσω καθορισμένων ρόλων χρήστη.
  • Άψογος συγχρονισμός με οποιαδήποτε πλατφόρμα.
  • Advanced reporting
    Δημιουργία εξαιρετικά προσαρμόσιμων αναφορών. Παρακολούθηση τα κριτηρίων που είναι σημαντικά για την εταιρεία σας με ευκολονόητες και χρηστικές οπτικοποιήσεις αποτελεσμάτων (infographics).
  • Ευελιξία στο πλαίσιο μιας εκστρατείας marketing
    Αλλαγή ή ανανέωση υλικών marketing ανάλογα με τα σχόλια των πελατών.
    Παρακολούθησης της ανταπόκρισης σε ενημερωτικό και προωθητικό υλικό και μέτρηση αποτελεσματικότητας.

Συνεργασία με πλατφόρμες διαχείρισης και διανομής εφαρμογών
(Mass360, Proscape, MobileIron, Veeva, HoneyComb)