Επικοινωνήστε μαζί μας | 210 2934 752|info@gmg.gr

Υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου

|||Υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου
Υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου 2018-05-11T14:59:17+00:00

Η GMG διαθέτει ένα πλήρως οργανωμένο τηλεφωνικό κέντρο με την πλέον σύγχρονη τεχνολογική υποδομή. Η στελέχωσή του γίνεται από επαγγελματίες υγείας με πολύ μεγάλη εμπειρία στο αντικείμενο της απομακρυσμένης υποστήριξης.

Τηλεφωνική υποστήριξη σε προγράμματα:

Διαχείρισης ασθενών

  • ενημέρωση ασθενών για θέματα υγείας
  • υποστήριξη ασθενών στη χρήση ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού
  • εκπαίδευση για καλύτερη διαχείριση της νόσου
  • ψυχολογική υποστήριξη
  • υπενθύμιση φαρμακοληψίας
  • υπενθύμιση εξετάσεων

Διαχείρισης ιατρών

  • υποστήριξη και συντονισμός κατά τη διάρκεια υλοποίησης προγραμμάτων υγείας
  • τεχνική υποστήριξη στη χρήση
    ιατρικών μηχανημάτων ή συσκευών
  • επιστημονική ενημέρωση
  • απομακρυσμένη γραμματειακή υποστήριξη (νέα υπηρεσία)

Δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου

  • Διάθεση αποκλειστικού τηλεφωνικού αριθμού εξυπηρέτησης
  • Υπηρεσία 800 για εισερχόμενες κλήσεις ατελώς για τον καλούντα
  • Πλήρης παραμετροποίηση σύμφωνα με τις απαιτήσεις κάθε εκτελούμενου έργου
  • Ηχογράφηση κλήσεων και καταγραφή δεδομένων κλήσης όπως ημερομηνία, ώρα και διάρκεια κλήσεων
  • Υλοποίηση interface για real-time πρόσβαση σε δεδομένα του PRM (Patients Relationship Management) από απομακρυσμένη πηγή.
  • Δημιουργία αναφορών για τον πελάτη ή/και για τους ιατρούς σε οποιαδήποτε χρονική βάση ζητηθεί.
  • Εξαγωγή στατιστικών εκθέσεων προς τον πελάτη.

Call center specifications (PBX Features)

  • Call recording
  • Voicemail
  • Voicemail-to-Email functionality
  • Flexible and configurable IVR
  • Voice synthesis support
  • IP terminal batch configuration tool
  • Integrated echo canceller by software
  • End Point Configurator
  • Support for video-phones
  • Hardware detection interface
  • DHCP server for dynamic IP
  • Web-based operator panel
  • Call parking
  • Call detail record (CDR) report
  • Billing and consumption report
  • Channel usage reports
  • Support for call queues
  • Multiple trunk support
  • Direct Inward System Access (DISA)
  • Conference center with virtual rooms
  • SIP and IAX support, among others
  • Supported codecs: ADPCM, G.711 (A-Law & μ-Law), G.722, G.723.1 (pass through), G.726, G.728, G.729, GSM, iLBC (optional) among others.
  • Support for analog interfaces as FXS/FXO (PSTN/POTS)
  • Support for digital interfaces (E1/T1/J1) through PRI/BRI/R2 protocols
  • Caller ID
  • Incoming and outgoing routes with support for dial pattern matching
  • Support for follow-me
  • Support for ring groups
  • Support for paging and intercom
  • Support for time conditions
  • Support for PIN sets
  • Callback support
  • Support for Bluetooth interfaces through cell phones (chan_mobile)
Δειτε σημαντικα προγραμματα υποστηριξης Ασθενων και δρασεις που εχουμε υλοποιησει