Πρόγραμμα υποστήριξης ασθενών και παράδοση φαρμάκου κατ’ οίκον
- Προετοιμασία φακέλου ασθενούς και κατάθεση δικαιολογητικών στην αρμόδια αρχή
- Συντονισμός διενέργειας απαραίτητων συνοδευτικών εξετάσεων
- Παράδοση φαρμάκου κατ’ οίκον – περιλαμβάνει ενημέρωση για τρόπο λήψης
- Υπενθύμιση φαρμακοληψίας μέσω τηλεφωνικού κέντρο
Πρόγραμμα εκπαίδευσης σε χρήση ιατροτεχνολογικού βοηθήματος
- Υποστήριξη μέσω τηλεφωνικού κέντρου (διαχείριση ραντεβού, υποστήριξη ασθενών στη χρήση, κλπ)
- Κατ’ οίκον εκπαίδευση ασθενούς και/ ή οικείων
- Αποστολή ιατροτεχνολογικών βοηθημάτων (ανά περίπτωση)
Πρόγραμμα υπενθύμισης φαρμακοληψίας μέσω τηλεφωνικού κέντρου
- Υπενθύμιση φαρμακοληψίας μέσω τηλεφώνου ή sms, ανάλογα με την επιλογή του ασθενούς
- Περιλαμβάνει τέσσερα τηλεφωνήματα ή τέσσερα sms (δύο υπενθυμίσεις και δύο επιβεβαιωτικά) ανά ασθενή ανά ημέρα
Πρόγραμμα κατ’ οίκον εκπαίδευσης στη χρήση ιατρικής συσκευής χορήγησης φαρμάκου
- Κατ’ οίκον επίσκεψη κατόπιν επικοινωνίας
- Εκπαίδευση του ασθενούς (και των οικείων εφόσον ήταν επιθυμητό) στην χρήση της συσκευής
- Χορήγηση φαρμάκου με χρήση της συσκευής
- Τηλεφωνική επαφή του επισκέπτη επαγγελματία υγείας προς τους ασθενείς που επισκέφθηκε μία φορά την εβδομάδα (συνολικά τέσσερεις φορές) για έλεγχο της ομαλής και σωστής χορήγησης
- Ανάπτυξη τηλεφωνικής γραμμής υποστήριξης για διευκρινίσεις προς ασθενείς. Η στελέχωση του τηλεφωνικού κέντρου γίνονταν αποκλειστικά από επαγγελματίες υγείας
Σχεδιασμός, οργάνωση και υλοποίηση προγράμματος κατ’ οίκον εκπαίδευσης στη χρήση ιατρικής συσκευής
- Κατ΄ οίκον επίσκεψη κατόπιν επικοινωνίας
- Εκπαίδευση του ασθενούς και του φροντιστή του στην χρήση της συσκευής
- Εκπαιδευτική αυτοεξέταση του ασθενούς ή εξέτασή του από τον φροντιστή υπό την επίβλεψη του συνεργάτη της GMG
- Τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης. Η στελέχωση του τηλεφωνικού κέντρου γίνεται αποκλειστικά από επαγγελματίες υγείας.
Πρόγραμμα διαχείριση ασθενών που δεν ανταποκρίνονται πλέον στην αγωγή τους
- Επικοινωνία με τον ασθενή εντός μίας εβδομάδας από την αρχική συνταγογράφηση ινσουλίνης για κλείσιμο ραντεβού με νοσηλευτή ειδικευμένο στον διαβήτη
- Συνάντηση με τον ασθενή εντός μίας εβδομάδας από την αρχική συνταγογράφηση ινσουλίνης. Κατά την διάρκεια της συνάντησης γίνονταν μέτρηση HbA1c, αρτηριακής πίεσης, ύψους, βάρους και υπολογισμός BMI.
Ακολούθως ο εκπαιδευτής ενημέρωνε τον ασθενή για την ανάγκη αλλαγών στον τρόπο ζωής (διατροφή, άθληση κλπ) και τρόπους αντιμετώπισης υπογλυκαιμικών επεισοδίων. Στην λήξη της συνεδρίας ο ασθενής λάμβανε ενημερωτικό φυλλάδιο με έμφαση στα υπογλυκαιμικά επεισόδια.
- Συνάντηση με τον ασθενή τον 3ο μήνα μετά την αρχική συνταγογράφηση. Κατά την διάρκεια της συνάντησης γίνονταν επανέλεγχος HbA1c, αρτηριακής πίεσης, ύψους, βάρους και υπολογισμός BMI.
Στη συνέχεια ο νοσηλευτής μέσω ερωτηματολογίου αξιολογούσε τον βαθμό αλλαγής τρόπου ζωής του ασθενούς και προέβαινε σε σχετικές υποδείξεις. Στην λήξη της συνεδρίας ο ασθενής λάμβανε ενημερωτικό φυλλάδιο με έμφαση στις ανάγκες αλλαγής τρόπου ζωής του διαβητικού ασθενούς.
- Συνάντηση με τον ασθενή τον 6ο μήνα μετά την αρχική συνταγογράφηση. Κατά την διάρκεια της συνάντησης γίνονταν επανέλεγχος HbA1c, αρτηριακής πίεσης, ύψους, βάρους και υπολογισμός BMI.
Στη συνέχεια ο νοσηλευτής μέσω ερωτηματολογίου αξιολογούσε την προσαρμογή του ασθενούς στις αναγκαίες αλλαγές τρόπου ζωής και ενημέρωνε για τις δυνητικές επιπλοκές στην υγεία των διαβητικών ασθενών. Στην λήξη της συνεδρίας ο ασθενής λάμβανε ενημερωτικό φυλλάδιο με έμφαση στις επιπλοκές της υγείας του διαβητικού ασθενούς.
- Συνάντηση με τον ασθενή τον 9ο μήνα μετά την αρχική συνταγογράφηση. Κατά την διάρκεια της συνάντησης γίνονταν επανέλεγχος HbA1c, αρτηριακής πίεσης, ύψους, βάρους και υπολογισμός BMI.
Στη συνέχεια ο νοσηλευτής μέσω ερωτηματολογίου αξιολογούσε την συνολική προσαρμογή του ασθενούς στην αγωγή και στο πρόγραμμα.
- Συνάντηση με τον ασθενή τον 12ο μήνα μετά την αρχική συνταγογράφηση (τελική συνεδρία). Κατά την διάρκεια της συνάντησης γίνονταν επανέλεγχος HbA1c, αρτηριακής πίεσης, ύψους, βάρους και υπολογισμός BMI.
Στη συνέχεια ο νοσηλευτής μέσω αναλυτικού ερωτηματολογίου αξιολογούσε τις πραγματικές ωφέλειες του ασθενούς από το πρόγραμμα και τον βαθμό της συμμόρφωσης του στην θεραπευτική αγωγή.
- Σε όλη την διάρκεια του προγράμματος οι ασθενείς ελάμβαναν sms (1 sms/εβδομάδα) σχετικά με την αγωγή, την διατροφή, τις επιπλοκές κλπ. Επίσης γίνονταν ένα τηλεφώνημα ανά μήνα σε κάθε ασθενή για υπενθύμιση δόσης, διατροφικές συμβουλές, καταγραφή πιθανών επιπλοκών κλπ.
- Το πρόγραμμα υποστηρίζονταν από πλατφόρμα διαχείρισης ασθενών (PRM) στην οποία καταχωρούνταν όλα τα στοιχεία της πορείας της θεραπείας. Υπήρχε η δυνατότητα διαβαθμισμένης πρόσβασης στην πλατφόρμα από κάθε ιατρό στους φακέλους των ασθενών του (read only) και από κάθε ασθενή στον φάκελο του με δυνατότητα καταχώρισης αυτομετρήσεων σακχάρου.
Πρόγραμμα διαχείρισης ασθενών με ευρήματα επιπλοκής λόγω νόσου
- Εξέταση ασθενών κατόπιν υπόδειξης του θεράποντος ενδοκρινολόγου για έλεγχο του βυθού των οφθαλμών (βυθοσκόπηση). Πριν την εξέταση γίνεται λήψη ιστορικού του ασθενούς
- Ο οφθαλμίατρος της GMG αξιολογεί τα αποτελέσματα και υποδεικνύει στους παθολογικούς ασθενείς να απευθυνθούν σε οφθαλμίατρο για περαιτέρω εξετάσεις
- Μετά τη συνταγογράφηση γίνεται επικοινωνία με τον ασθενή για κλείσιμο κατ΄ οίκον ραντεβού με νοσηλευτή
- Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ο νοσηλευτής καταγράφει τα στοιχεία της συνταγής και ενημερώνει τον ασθενή σχετικά με την δευτεροπαθή αμφιβληστροειδοπάθεια. Στην λήξη της συνεδρίας ο ασθενής λάμβανε σχετικό ενημερωτικό φυλλάδιο.
- Στη συνέχεια ο νοσηλευτής
α) επιβεβαιώνει την αγορά του φαρμάκου από το φαρμακείο,
β) υπενθυμίζει τηλεφωνικά στον ασθενή την λήψη της αγωγής και
γ) επιβεβαιώνει με τον θεράποντα ιατρό τη χορήγηση της θεραπευτικής αγωγής - Η διαδικασία επαναλαμβάνεται μέχρι την ολοκλήρωση της θεραπευτικής αγωγής
- Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από πλατφόρμα διαχείρισης ασθενών(PRM) στην οποία καταχωρούνται όλα τα στοιχεία της πορείας της θεραπείας. Υπάρχει η δυνατότητα διαβαθμισμένης πρόσβασης στην πλατφόρμα από κάθε ιατρό στους φακέλους των ασθενών του (read only)
Οργάνωση και υλοποίηση προγράμματος ελέγχου ειδικού κοινού (άνδρες και γυναίκες άνω των 60 ετών) για ανεύρεση πρώιμων σημείων νευροεκφυλιστικής νόσου
- Σχεδιασμός προγράμματος από διεθνούς εμβέλειας Ιατρική εταιρεία Νευροεκφυλιστικών Νοσημάτων
- Επιλογή ψυχομετρικού εργαλείου
- Προμήθεια εργαλείου (αγορά δικαιωμάτων χρήσης)
- Ατομική εφαρμογή του ψυχομετρικού εργαλείου σε προσυγκεντρωμένους ασθενείς από ειδικούς ψυχολόγους
- Βαθμολόγηση εξεταζομένων και απόδοση αποτελεσμάτων.
- Αξιολόγηση αποτελεσμάτων από παριστάμενο ιατρό νευρολόγο
Πρόγραμμα υπενθύμισης εργαστηριακών εξετάσεων
- Εγγραφή ασθενούς στην υπηρεσία.
- Υπενθύμιση εργαστηριακών εξετάσεων σε προκαθορισμένο χρόνο.
- Επιβεβαιωτική κλήση για την ολοκλήρωση των εργαστηριακών δοκιμών.
- Επιβεβαίωση της ημερομηνίας της επόμενης εξέτασης.
Πρόγραμμα εκπαίδευσης ιατρών στη χρήση συσκευής μέτρησης αναπνευστικής λειτουργίας των ασθενών
- Παράδοση της συσκευής στο γραφείο του Ιατρού κατόπιν ραντεβού.
- Εκπαίδευση του Ιατρού στη χρήση της συσκευής και παράδοση αναλωσίμων.
- Υποστήριξη μέσω τηλεφωνικού κέντρου για τεχνικά θέματα και παραγγελία αναλωσίμων.
- Επίσκεψη στον Ιατρό για συμπλήρωση ερωτηματολογίου ικανοποίησης για την υπηρεσία και για καταγραφή στατιστικών στοιχείων σχετικά με τους ασθενείς που μετρήθηκαν.
Πρόγραμμα υποστήριξης ασθενών με οφθαλμολογική νόσο
- Ο σκοπός ήταν να οργανώσει, να εφαρμόσει και να διαχειριστεί ένα πρόγραμμα υποστήριξης ασθενών (PSP) για την υποστήριξη των ασθενών στους οποίους έχει συνταγογραφηθεί θεραπεία για οφθαλμολογική νόσο.Το πρόγραμμα PSP χτίστηκε στους ακόλουθους πυλώνες:
- Εξατομικευμένη νοσηλευτική και συμβουλευτική συμμόρφωση
- Επεξεργασία και βελτιστοποίηση
- Συντονισμός των ραντεβού, στον ασθενή τη διαδικασία φροντίδας δίνοντας γιατρό SSA SSA πρόσβαση στη θεραπεία SSA πληρωτές (ΜΟΗ, Daman …) SSA διαχείριση της θεραπείας
- Η GMG θα εκτελέσει, να συντονίζει και να διαχειρίζεται όλες τις δραστηριότητες και τις πτυχές του PSP και όλες τις σχετικές θεραπείας ασθενών ανάγκες, συμπεριλαμβανομένων:
• Βεβαιωθείτε ότι και να εφαρμόσουν τις απαραίτητες διαδικασίες για να συνεργαστεί με τους ασθενείς, τους γιατρούς και τους πληρωτές όλη την PSP.
• διαχειρίζονται πλήρως τη ροή του ασθενούς καθ ‘όλη τη PSP.
• Λειτουργήστε ένα τηλεφωνικό κέντρο για να καλύψει τις ανάγκες του προγράμματος.
Πρόγραμμα μετρήσεων αναφοράς και εκπαίδευσης ασθενών
Υπηρεσία: Οργανωτική επιμέλεια και υλοποίηση προγράμματος Ιατρικής Εταιρείας που περιλαμβάνει μετρήσεις αναφοράς και εκπαίδευση ασθενών.
Στόχοι προγράμματος: Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην στήριξη του έργου των θεραπευόντων ιατρών και την ευαισθητοποίηση των ασθενών. Η υπηρεσία προσφέρεται σε γραφεία Ιατρών, Κέντρα Υγείας, Περιφερειακά Ιατρεία.
Πρόσθετες υπηρεσίες: Εκπαίδευση ασθενών στην σωστό τρόπο μέτρησης της αρτηριακής πίεσης. Διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων. Κινητοποίηση πληθυσμού (δελτία τύπου σε τοπικά μέσα, παραγωγή και ανάρτηση αφισών για την εκδήλωση, ενημέρωση ιατρών και φαρμακοποιών).
- Οργάνωση διαδικασιών για την ομαλή υλοποίηση της εκδήλωσης.
- Ρύθμιση λειτουργικότητας σημείου εξέτασης των συμμετεχόντων και επιβεβαίωση κανόνων ασφαλείας και υγιεινής.
- Εγκατάσταση μηχανικού εξοπλισμού.
- Αριθμοδότηση ασθενών και ανακοίνωση έναρξης του προγράμματος.
- Διενέργεια εξετάσεων από επαγγελματίες υγείας ως ακολούθως:
- Μέτρηση Αρτηριακής Πίεσης του εξεταζομένου
-
Εκπαίδευση του εξεταζόμενου στον ορθό τρόπο αυτομέτρησης της αρτηριακής πίεσης, βάσει καθιερωμένου πρωτοκόλλου.
-
Καταγραφή σωματομετρικών παραμέτρων του εξεταζομένου: Ο επαγγελματίας υγείας, μετρά και καταγράφει, την περιφέρεια των γλουτών και της μέσης του εξεταζόμενου, καταγράφει το ύψος και το βάρος του ενώ υπολογίζει το Δείκτη Μάζας Σώματος
- Λήψη δείγματος τριχοειδικού αίματος με δακτυλοκέντηση και διενέργεια λιπιδαιμικού ελέγχου (ολική χοληστερόλη, LDL-C, HDL-C, VLDL τριγλυκερίδια, αθηρωματικός δείκτης) και γλυκοζυλιωμένης αιμοσφαιρίνης (HbA1c) με βιοχημικούς αναλυτές υψηλής ακρίβειας.
- Καταγραφή των αποτελεσμάτων σε έντυπο και απόδοσή του στον εξετασθέντα.
- Εκτίμηση αποτελεσμάτων από τον παριστάμενο Ιατρό.